מה זה השטויות האלה?! עונה 6 פרק 6 לצפייה ישירה

הנגן לא עובד? מופיעה שגיאה? לחצו כאן לפתרון התקלה (למחשב בלבד)
מקור נוסף:

מקור נוסף:

מה זה השטויות האלה עונה 6 פרק 6 לצפייה ישירה, מה זה השטויות האלה עונה 6 פרק 6 להורדה, מה זה השטויות האלה?! עונה 6 פרק 6 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות HD ובחינם של הסדרה עם עדי אשכנזי. תקציר הסדרה: מה זה השטויות האלה?! היא סדרה דוקו-קומית ישראלית בכיכובה של הקומיקאית עדי אשכנזי. הסדרה משודרת בערוץ 2, במסגרת זכיינית השידור "קשת" בהפקת חברת מטר הפקות. בשנת 2008 רשת השידור האמריקאית "CBS" רכשה את התוכנית וכן רשתות הטלוויזיה באיטליה, בספרד ובמדינות נוספות רכשו גם את הפורמט.

כל פרק בסדרה עוסק בנושא מסוים בחברה האנושית בכלל והישראלית בפרט. אשכנזי, אשר מעניקה לתוכנית פן הומוריסטי, עוברת מצבים מסוימים הכלולים בנושא הכללי, ומתחקרת מומחים, אנשי מקצוע וחברים לעולם הבידור, בשילוב קטעי סטנד-אפ ממופעה הקשורים לנושא.

העונה הרביעית עלתה לשידור ב-14 במאי 2010[1], וב-1 בספטמבר 2016 עלתה לשידור העונה חמישית[2]. אחרי שלושה פרקים בלבד הופסק שידור העונה החמישית ללא כל הסבר. רק בחודש מאי 2017 שבה התוכנית ללוח השידורים ושודרו עוד 3 פרקים בעונה המקוצרת.

במרץ 2018 החל שידורה של העונה השישית בערוץ קשת 12.

מה זה השטויות האלה?! עונה 6 פרק 6 לצפייה ישירה מה זה השטויות האלה?! עונה 6 פרק 6 לצפייה ישירה Reviewed by Unknown on אפריל 15, 2018 Rating: 5

אין תגובות

Post AD

אולי תרצו לצפות בתכנים נוספים..