להעיר את הדב פרק 10 לצפייה ישירה • פרק סיום עונה

הנגן לא עובד? מופיעה שגיאה? לחצו כאן לפתרון התקלה (למחשב בלבד)
מקור נוסף:

להעיר את הדב פרק 10 לצפייה ישירה, להעיר את הדב פרק 10 להורדה, להעיר את הדוב פרק 10 לצפייה ישירה או להורדה, להעיר את הדב עונה 1 פרק 10 לצפייה ישירה או להורדה – הפרק המלא באיכות HD ובחינם, הדלפה בלעדית. תקציר הסדרה: "להעיר את הדב", הדרמה החדשה של קשת מבית היוצר של קרן מרגלית ("פלפלים צהובים"), תוקרן בבכורה עולמית במהלך פסטיבל הסרטים הבינלאומי בברלין. הפסטיבל היוקרתי השיק מסגרת צד לסדרות בשם Berlinale Series Selection, בה יוצגו השנה שש סדרות נוספות מרחבי העולם: דנמרק, גרמניה, נורבגיה, ארה"ב ואוסטרליה. זוהי הסדרה הישראלית השלישית שבכורתה תוקרן בפסטיבל ברלין, לאחר "כפולים" ב-2015 ו"התסריטאי" ב-2016. מישהו משקיף מהצד על החיים של הדס (נועה קולר), מורה בבית ספר תיכון בחיפה. אוטוטו היא מקבלת קידום והופכת למנהלת, תפקיד שחיכתה לו זמן רב. אלא שאז מופיע איתות מטריד: תיאור סיכום פגישה שלה ושל הפסיכולוג שלה, המסגיר פרטים אינטימיים על חייה, נשלח אליה במכתב. שורות צפופות בכתב ידו של הפסיכולוג דלפו החוצה. סודות גדולים נחשפים לאור היום, ממורקרים בצהוב זוהר.


קרן מרגלית, שכתבה וביימה את "להעיר את הדב", חוזרת ל"קשת" אחרי ההצלחה של "פלפלים צהובים" ומבקשת לפרק גם הפעם את התא המשפחתי, על החרדות, הבדידות והחמלה שבו. הפעם היא עושה זאת כשהיא חופרת מנהרה אל עומקו של הטיפול הפסיכולוגי, תוך שירטוט קווי המתאר של חרדה מודחקת ומוכרת: מה יקרה לנו, אנשים שרוטים ואגואיסטים, לו ניחשף כך באור היום, נעדרי תירוצים והגנות. התיזמון, כך נראה, אף פעם לא יהיה נוח. הרי מה שאמרנו אצל הפסיכולוג, אמור להישאר חתום ונצור בין קירות הקליניקה.



ובכן, לא הפעם. מרגלית יצרה כאן את אחד הטוויסטים המעניינים מבחינה עלילתית בכל הנוגע לטיפול פסיכולוגי־טלוויזיוני. בעוד שסדרות וסרטים רבים מביאים את גיבוריהם אל ספת הפסיכולוג בכדי לאפשר להם לפרוק את כאבן ולמלא אותנו בהזדהות, הרי שהפעם הטיפול משמש ככתב אישום כנגד הדמות הראשית. הדס, שעובדת קשה כדי להצטייר בעולם כמחנכת מעולה ואם רגישה ומכילה, מתבררת בין הדפים כדמות שמטנפת על בעלה (יוסי מרשק), שזה עתם החלים מסרטן, מלכלכת על חברתה הטובה ובאופן כללי, אחת שמחביאה לא מעט סודות, שקרים וחצאי אמיתות.


לקראת עלייתה של הסדרה מחר (שני), סיפרה מרגלית בסוף השבוע ל"מאקו" כי היא עצמה מצויה בטיפול פסיכולוגי זה 15 שנה. "אני תמיד מדמיינת שהלב הוא כדור דביק שכל דבר נדבק אליו: כל הערה, כל מבט, כל כאב, וחשוב לנקות שם. במקום לנסוע לחופשה אני קונה שירותי ניקיון ללב".

להעיר את הדב פרק 10 לצפייה ישירה • פרק סיום עונה להעיר את הדב פרק 10 לצפייה ישירה • פרק סיום עונה Reviewed by Unknown on אפריל 22, 2018 Rating: 5

אין תגובות

Post AD

אולי תרצו לצפות בתכנים נוספים..