מת על הבמה עונה 1 פרק 6 לצפייה ישירה הפרק המלא

הנגן לא עובד? מופיעה שגיאה? לחצו כאן לפתרון התקלה (למחשב בלבד)
מת על הבמה עונה 1 פרק 6 לצפייה ישירה - מת על הבמה עונה 1 פרק 6 להורדה - I'm Dying Up Here עונה 1 פרק 6 לצפייה ישירה או להורדה - מת על הבמה עונה 1 פרק 6 תרגום מובנה לצפייה ישירה או להורדה - מת על הבמה (I'm Dying Up Here) עונה 1 פרקים מלאים עם תרגום מובנה בעברית / כתוביות בעברית - באיכות HD ובחינם!

תוצאת תמונה עבור ‪i'm dying up here poster‬‏תקציר הסדרה: דרמה חדשה ומסקרנת מבית Showtime, בהפקתו של ג'ים קארי ובכיכובה של זוכת האוסקר מליסה ליאו, המבוססת על ספר באותו שם שכתב ויליאם נודלסדר. הסדרה מתרחשת בסצנת הסטנד אפ קומדי של לוס אנג'לס בשנות ה-70, המקום ממנו יצאו קומיקאים מצליחים רבים כמו דיויד לטרמן, ג'יי לנו וריצ'ארד פריור, ומציגה את האנשים הפגומים, מלאי ההשראה והקצת משוגעים, שעמדו לבדם לפני קהל חי, בעודם כמהים לתהילה, עושר ועם קצת מזל, כמה דקות על הספה של ג'וני קרסון. הם אלו שייסדו את העסק הסבוך והמרתק שמטרתו לגרום לאנשים לצחוק. את הקבוצה הדמיונית של קומיקאים מתחרים, אבל גם מגובשים, מדריכה "גולדי" (לאו), הבעלים של מועדון סטנד-אפ-קומדי נחשב, ששולטת בעסק שלה ביד ברזל ומטפחת את הקומיקאים שלה באהבה קשוחה.
מת על הבמה עונה 1 פרק 6 לצפייה ישירה הפרק המלא מת על הבמה עונה 1 פרק 6 לצפייה ישירה הפרק המלא Reviewed by עולם הסדרות on יולי 17, 2017 Rating: 5

אין תגובות

Post AD

אולי תרצו לצפות בתכנים נוספים..